tisdag 25 november 2008

Ny butik i Falun.....

NU ÄNTLIGEN har jag kommit igång med bloggandet igen.....har haft lite mycket att stå i om dagarna, men nu ska jag försöka att skärpa mig.
Jag startade en liten inredningsbutik den 1 augusti i Falun, har haft en dröm länge...
Om man inte provar så ångrar man sig sen...
Och nu när jag startade butiken så tänkte jag starta en helt ny blogg, min förra blogg... Min vita dröm finns kvar men jag kommer nog inte att göra några nya inlägg på den.
På den här bloggen så blir det nog lite ifrån butiken, men också lite privat....
Tänkte visa lite bilder ifrån butiken idag....ni är såååå välkomna.





Håller på att förbereda skyltsöndagen, det ska bli skoj att skylta lite julfint i fönstren.
Hoppas alla mår bra, jag har varit in till fler av er under hela hösten...men nu ska jag skärpa mig och lämna en rad till er.. Ha det så bra....



6 kommentarer:

linnea-maria sa...

Hejsan Liselotte!
Vad kul!! Jag har åkt förbi den där butiken några gånger och varit lite nyfiken, men som vanligt man är alltid påväg. Men du är ju granne med en favoritrestaurang så snart kommer jag och hälsar på :)
Lycka till!! Jag hoppas verkligen att du kommer att lyckas. Vi behöver lite roliga inredningsbutiker här i falun också. Kram /linnea-maria

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS till butiken!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Anonym sa...

Lycka till med din butik.
Du visar en massa fina bilder..
Ha, det så gott.
Kram

Galleri Hönshuset sa...

Hej och tack för besöket. Oj så kul med en ny butik, dags o ta en tripp till dig så småningom.

Visst får du länka, jag blir så glad...

lycka till med allt. Kram Pirre

mysiga heestrand sa...

Hej,
Tack för hälsningen,
klart du får länka till mig.
Lycka till med butiken, jag tittar snart in till dig
Kram Marita i Heestrand

Malmkakan sa...

Hej! Din butik har jag ramlat in på ett par gånger (jobbar på myntgatan).Kul att du har en blogg.
Nästa gång jag är in ska jag ge mig till känna...
Kram, Cecilia