tisdag 2 december 2008

Jultider......

Ja då börjar juletiderna igen och en massa julklappsköp, vi har dragit in på lite av julklappar, man hinner inte att springa i affärerna hela tiden.
Men jag hoppas att det kommer in några till mig i butiken och köper julklappar....vi får väl hoppas på det bästa.
Har tagit in lite fler av Rubens barn, dom är väldigt populära, och nu till jul passar dom perfekt....mjuka och sköna.
Längtar till januari när mässan kör igång igen....det var ju helskoj, men jobbigt också...
Nej nu ska jag fortsätta med lite annat här hemma innan det är dags att sussa.
Ha det så bra och vi hörs.







6 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Du menar bakgrunden?Titta uppe till vänster på min blogg, där finns en liten "ikon" att trycka på, då kommer du till en hemsida med gratis bakgrunder till din blogg, när du valt vilken du vill ha, så kopierar du koden, den tar du med dig till din blogg, tryck på anpassa uppe till höger, sedan välj gadget, och bland dem HTML/JavaScript, där klistrar du in koden, tryck på spara, sedan är det klart!Tänk bara på att innan dess välja en enfärgad bakgrund bland mallarna på blogger, sedan kanske du får byta färg på texten också.

Kram & trevlig helg!

/Jenny

<3

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej!

Här trillar jag in, och vad får jag se?
Jo, att du har en butik i Falun! Var ligger den undrar jag, kollade efter en adress men såg ingen... Skulle vara kul att veta inför kommande Falu-besök!

Ha det gott!
Kram Hanna

me and alice sa...

Hej hej!
Jag har minsann varit inne i din butik! Inte visste jag att du bloggade. Vad kul!
Våra barn dansar på Dansstudion, vi är där 2 ggr i veckan. Oftast efter stängning tyvärr. Men det är härligt att fönstershoppa också...
kram Susanne

Husbilsresan sa...

Hallå där! Tänk att jag totalt missat din butik!!!!!!! Det är ju SKANDAL!!!!!! Men det ska vi nog råda bot på....ska på stan med min dotter i morrn eftermiddag.....
kikar in då.
Ha en skön kväll!Ses i morrn då =)
Kram/Gunn

me and alice sa...

Ha, ha så du kände igen oss!! Åh du skulle ha sagt till knäppfia!! Jag är likadan. Tänkte fråga om du bloggar, men tänkte att då tror hon väl jag är knäpp... Vi ska nog till Falun någon dag. Då kikar jag in.
kram Susanne

Lisbeth sa...

Hej du.. Vad kul att du gillade muffinsarna... Kommer ett inlägg med hallon o marsipankaka snart som lätt kan omvandlas till muffins.. Påtar på nu!

Må gott!