tisdag 14 april 2009

Nytt i butiken....

Hej svejs....äntligen normala dagar igen...fast jag skulle kunna ha lite mer ledigt.....
Det har kommit in lite nytt igen och imorgon skulle det visst dyka upp ännu mera......jätteskoj, men det är svårt och få plats med allt.
Här har vi en griffeltavla som är som ett hjärta..lite annorlunda.... ZINK i alla modeller....hur snyggt som helst.
Och en jättesöt gipstavla, med en fransk lilja på.....

Och till slut lite luffarslöjd....



Hoppas ni har haft det skönt i påskhelgen....jag var på loppis som vanligt...och hittade lite av varje...bilder kommer senare.
Hoppas vi får lite sol nu, så man kan sitta ute igen.
Ha det så bra.....kram.


6 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Åh kanon fina saker som har kommit!!
Jag ska stå på loppis i valbo i helgen med dottern.
Har förrådet fyllt igen..ler
Kram och ha en underbar dag/Irene

Lantligt i stan sa...

Åh griffeltavlan vill jag ha! Den är jättefin! Vad är det för pris på den?
Kram Anki

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Men gud va mycket fina saker du fått in... vill haaa..ha en underbar dag snowwhite-sussie

Ullis/Leva på landet sa...

Härliga saker. Nu vet jag i alla fall var din butik är. Åkte förbi i kväll men då hade du redan stängt.

Kramar Ullis

hagagården sa...

Hej
griffeltavlan var ju för gullig den,lite annorlunda.
kram o ha det så gott
ninni

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hej Linnea Ma o Pa´s sommarställe är det på gotland det är en hel gård.. så vi sykon 3st har fått varsitt sommarhus på deras stora tomt.. så i ladan har vi gjort en prylbod.. så himla mysigt kram till dig snowwhite-sussie