onsdag 29 april 2009

Nytt till våren.....

Nu äntligen så har jag fått mina efterlängtade fågelburar till butiken......jag har blivit helt tokig i burar...har själv fem stycken hemma.Den här vita avlånga buren är hur fin som helst till att ha en blomma i......eller ett stort ljus...man kan ju ha vad man vill..



Har äntligen också fått in fler gjutjärnsmadonnor....en populär kvinna.
Och söta små rosettkrukor......det är farligt att ha butik..man köper ju hem allt man får in.


Och till sist så har det kommit in en annan modell på anslagstavla....rund med blommor i tråd.

Och så vill jag önska er en trevlig valborg....hoppas det inte blir så mycket smällning.....det är min fobi...annars är jag inte rädd för någonting.
Ha det så skönt...kram



4 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Å vad fint! Vill ha alltihopa! :) Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket fina saker du har fått hem till butiken.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

hagagården sa...

Ååå så fina saker du har fått hem,ja fågelburar är jag ochså förtjust i har 3 st hemma nu.
kram o ha en go dag
ninni

Madame Nyberg sa...

Va fina fågelburar du har fått hem.
Avis, Avis, Avis.
Hoppas att du har det bra.
Vi ses snart.
Kram-Kram