söndag 24 maj 2009

Fullt upp.....

Hallo alla trevliga människor......
Ja då var det väl dags med ett nytt inlägg..eller vad tycker ni...men den här gången har jag en anledning att jag har varit lite dålig med det...
Vi håller på att flytta...och då har man ju lite att göra...just nu har vi ett hus på 300 kvadrat och sen så är man ju en som älskar loppisar och auktioner....så ni kan ju tänka er hur mycket det finns att ta rätt på.
Men det ska bli så himla kul att flytta...har bott i ett villaområde nu och ska flytta ut på landet till en bondgård...det ska bli sååååååååååå skönt.
Så nu kommer det nog att bli lite glesare med inlägg...men sen blir det roligare att visa lite renoveringar istället. Nej nu måste jag fortsätta att packa....visar en madonna som jag har i butiken.
Ha det så bra....kram

6 kommentarer:

Lantligt i stan sa...

Vad roligt med ett ett hus på landet! Förstår att det är fullt upp! Madonnan var så ljuvlig! Vad har du för pris på den? Önskar mig precis en sådan.
Kram Anki

Home No.1 sa...

Hej svejs=)
Diskhon från IKEA är inte att rekommendera det verkar vara dålig emalj på den, vår är riktigt sliten och repig men vi har inte haft sönder den och jag har tappat lite tyngre saker så den verkar hålla bra med som sagt emaljen är kass!
Vad fin madonnan var och fågelburarna sen då, vilken leverantör är det? jag skulle kunna tänka mig att ta in fågelburar också=)
Kram Annica.

Home No.1 sa...

Hej igen tack själv för svar!
men kanske det finns andra tillverkare av hoar som har bättre kvalite än IKEA?
Det är det enda jag är missnöjd med i köket vi har annars stommar och luckorna från IKEA också men de är kanonfina ännu!
Kram Annica.

Ullis/Leva på landet sa...

Men så kul att få flytta också, men inte så kul att packa alla saker.

Kramar Ullis

Madame Nyberg sa...

Men tack själv för senast. Alltid lika trevligt när du dyker upp.
Ha det bäst.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så roligt att få flytta! Och så stort du kommer att få, och massor med härliga ytor att ställa loppisfynd på!
Du frågade om vår diskho. Och jag trivs väldigt bra med den... Nu är det ju så att man till en början är ganska rädd om det nya, så vi har inte fått några märken eller repor ännu... Så jag vet inte hur det blir i längden... Men å andra sidan blir det ju repor i det mesta, även i rostfritt osv...
men som sagt så är ju vårt kök bara ett par månader gammalt än så länge.
Kram
Marie