söndag 15 februari 2009

Två gullhönor......

Hej svejs....Här är det kallt än...håller på att tröttna på snön....jag vill ha takdropp...det är så mysigt med sol ute och det droppar ifrån taken...man längtar.
Tänkte visa en bild på våra små gullhönor...tänk att man kan vara sådana kompisar...dom ligger ofta så här....dom är systrar, men det skiljer 3 år på dem. Tänkte också visa en ny kudde som har kommit till butiken...madonnor är hur fint som helst, fast jag har inte så många...min önskan är en stor madonnafigur....men dom är ju så dyra.
Jag kommer att få in några madonnor i gjutjärn snart.





Ja då är vi snart inne på en ny vecka...hoppas ni får det skönt med sol och TAKDROPP..hi..hi.
Ha det så bra
Kram....

14 kommentarer:

Lantligt i stan sa...

Tack för titten inne hos mig! Tyvärr vet jag inte vad texten på brickan betyder! Har du någon aning? Vilken fin blogg du har! Och vilken fin kudde med madonnan! Jag har släktingar i Falun och planerar en tripp dit i vår, kanske tittar jag in i din butik då! Vart håller du till?
Kram Anki

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å vad fin kudde!
Män jag älskar dom jag redan har handlat av dig..ler
Kram Irene

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hej Linnéa! Jag fick ge 500 för skåpet..men hur söta är inte vovvsingarna..kram snowwhite-sussie

Ullis/Leva på landet sa...

Vilka sötnosar. Jag är inte heller så bra på att använda halsband så jag tänkte att det skulle bli ändring på det nu, *s*.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Maria renoverar sa...

Hej!
Jättefin kudde!
Hoppas även ni är friska denna vecka!
Hälsn Maria

lavendel mio sa...

For en nydelig pute:)
Skjønne hunder du har:)
Ha en flott uke,klem:)

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

åh, vilken fin kudde!

Ha en bra dag :)
Kram Therese

hagagården sa...

Tack för titten hos mig,med gud vilka sötnosar du har,vi har 4 hundar här i familjen plus 8 valpar som är 7 veckor snart.
Dom är av rasen chihuahua/pappilon
Kul med en ny blogg att kika in på.
ha det så gott
ninni

Lilla Blanka sa...

Hej Liselotte!

Tusen tack för titten!

Men vilka små sötnosar!!!
Jättefin kudde också :)

Madonna i gjutjärn..hmm det där låter riktigt vackert..!

Kram
Mia

furulunds lantliga sa...

Vilken fin kudde! Hoppas man har vägarna förbi Falun och får möjlighet att titta in i din butik.


Ninna

Jenny Oak Fae sa...

Jättefin kudde..!

Bildprogrammet som jag använder fanns i datorn när den köptes...datorn var begagnad och hade använts på en reklambyrå.

KRAM, Jenny

<3

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å vill också på loppis på lördag..men vi får se...det finns ett till loppis som har öppet på lördagar så kanske jag åker dit.
Kram Irene

Inspiration i vitt sa...

Vad söta din prickiga vovvar är där tätt till sammans.
Den madonnakudden gillade jag jätte myckt, sååå fin den var.
Kram/Ingela.

VI PÅ ÅSEN sa...

Hoppas verkligen att få tillfälle att besöka din butik nån gång! Är inte så ofta till Falun....det blir liksom Kupolen av gammal vana....får skärpa till mig lite :-)
Dina hundar är jättesöta....vad tråkigt livet vore utan djur!