tisdag 3 februari 2009

Trådfat och krusbär......

Då var det dags för ett litet inlägg igen...jag måste skärpa mig och ta lite fler bilder...så man har några att visa...men batterierna i kameran är ju slut jämt när man ska ha den...konstigt.
Tänkte visa mitt fina trådfat i tre våningar som finns i butiken...visst är det fint?
Man kan aldrig få för mycket av trådarbeten tycker jag.... Hittade en rolig låda på en antikaffär här i staden...saftiga krusbär...har aldrig sett en sådan förut...har ni? Det finns så mycket fina lådor och burkar...och jag vet inte hur jag ska få plats med alla här hemma...fyndade en fin burk på auktion i söndags..men bild kommer senare.

Ha det så bra alla bloggare..vi hörs...kram

16 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å fint tråd fat!
Köpte ett zinkfat i går som på miner om ditt.
Allt kommer jag ...har fullt upp med beställningarna.ler
Kram Irene

Lavendel & Romantik sa...

Hej på dig.. Visst har jag två sifoner kvar du kan få en för 250:- Jag har köpt de från Jeanne D`arc ...Du får höra av dig om du vill ha...Kram/Majsan

Marie sa...

Jättefint trådfat och krusbärslådan var toppensöt!

Tack för din söta kommentar hos mig!

Kram Marie

Bygatan sa...

Ja visst är det fint med gamla burkar! Jag har nån men som inte står framme tyvärr.

Må gott, kram Lena

FåFängans Hem sa...

Hejsan hej!

fin blogg jag studsa förbi här =)

kram Anna på fåfängans hem

Lavendel & Romantik sa...

Det är okey..Kram/Majsan

ängeln i vitt sa...

Hallojsan!

Så himla fint våningsfat. Lådan tycker jag är superhäftig.

Dokumentet är igentligen en handduk men tyckte det var synd att torka sig på så jag ramade in det. Jag har köpt det hos Kicki med bloggen Min skattkammare. Länken finns hos mig.

Kramiz Carina

Min Skattkammare sa...

Det var ett jättefint trådfat, det där!
Vad roligt att du har en alldeles nyöppnad butik, det skulle vara roligt att kika in till dig!
Om du ger mig din mailadress ska du få lite info:
jerle@telia.com
Kram Kicki

Anonym sa...

God morgon!
Kul att du tittade in hos mig :)
Stjärnorna som faller när jag rör på pilen på bloggen fick jag ett mail, från en annan bloggare, med information om hur man går till väga. Säg till om du vill att jag ska sända dig det mailet :)

Trevlig helg.
Kram Åsa

Hanna sa...

Vackert fat och härliga låder!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Piffa och Puffa sa...

Jag blev överförtjust i trådfatet. Så vackert.
Kramar Anette

Himlarum sa...

Hej!
Tack för visiten på min blogg och den go´a kommentaren!
Provdockorna målar jag för hand. Ibland använder jag schabloner som jag själv gjort men i ärlighetens namn är det svårt med schabloner på icke-släta underlag så det går fortare att måla för hand ibland.

Så mycket fint du visar! Älskar också gamla lådor!!!
Kram Ann-Helen

Inspiration i vitt sa...

Hej, jag är oxå väldigt förtjust i trådarbeten och kakfatet är underbart. Den gamla lådan var så fin den med.
Kram på dig/Ingela.

Jenny Oak Fae sa...

TACK snälla för din kommentar!

SKÖNT att ni ska få flytta, själv ska jag göra allt jag kan för att få göra det samma...

KRAM, Jenny

<3

Maria renoverar sa...

Hej!
Hittade just din blogg via Vita Ranunkler! Wow, vilken blogg. Jag kommer gärna tillbaka.
Kram Maria
http://mariarenoverar.blogspot.com/

Marie sa...

Hejsan!

Du undrade över knopparna på min hylla? Först gjordes en mall i papper som sen ritades av på en 15 mm tjock träbit. Sen sågades knopparna ut och slipades till lite.

Ha en trevlig helg!
Kram Marie