söndag 22 februari 2009

Bilder ifrån butiken....

Va...snöar det ute, det var ovanligt, ha, ha, ha......
Nu får det vara nog tycker jag...vi har fått snö för två vintrar istället för en....
Visar lite bilder ifrån butiken...mina populära anslagstavlor i tråd..jag vet inte hur många jag har sålt...
Och sen så har vi en jättevacker rostkrans .....
Och tillslut så en bild på några gamla hängare...älskar dom.
Och dom fina trådkrukorna...eller korg...jag har faktiskt lite rea på dom.



Har varit på auktion idag och fyndat en massa plåtburkar...bilder kommer senare.
Och så fick jag en jättegammal spegel, med superhäftigt glas...så jag är nöjd just nu.
Ha en trevlig vecka, så hörs vi snart igen.
Kram...

8 kommentarer:

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Men såå fina saker...söndagskram snowwhite-sussie

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å otroligt fina saker du har fått in!
Hoppas att du fyndade mycket på loppis,själv åkte jag till ett anat..å bilen vart ganska full..ler
~ ♥ Irene ♥~

Lantligt i stan sa...

Vilka fina anslagstavlor i tråd! Gillar även trådkrukorna!
Kram Anki

Min Skattkammare sa...

Hej där! :o)
Vilka fina saker du har i butiken!
Hoppas att många kikar in hos dig! det skulle vara roligt att besöka alla fina butiker man hittar på bloggen.
Hur gick det med leverantörena, bra hoppas jag!
Kram Kicki

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina saker du har. Måste försöka ta mig till dig nästa gång jag är i Falun.

Kramar Ullis

Stina sa...

Hej du gumman!
Vad kul att du kikade in till mig.
Man kanske ska ta och besöka butiken din. Har bara kört förbi den.:-)
Gillar de där trähängarna. :-) Kram Stina

K sa...

Wow !! D måste vart din butik jag åkte förbi igår o svor när vi inte hade tid att titta in.. ;D spännande Jag har oxå en dröm om en sån butik..Ha en trtevlig helg kramis K

Husbilsresan sa...

Jamen,visst har vi fått snö så det räcker och blir över...nu får det väl räcka! Vilka fina saker du har i butiken...måste kika in snart,ser jag.
Ha en skön helg!
Kram/Gunn