måndag 19 januari 2009

Fågelburar....

Hallo....ja då har man varit i storstaden och shoppat lite till butiken..formexmässan.
Det finns så mycket att kolla på och man blir såååååå köpsugen......
Jag hade inriktat mig på fågelburar den här gången, det är många som har frågat efter sådana...
och nu fick jag tag i några olika..svarta och vita.


Annars vart det väl lite annat smått och gott....zinkfat i olika storlekar....fattigmansljusstakar....amplar....och dyl.
Hoppas ni har det bra där ute...jag har mest slappat idag, men imorgon blir det butiken igen..
Kram

14 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Men ååå så fina...särskilt de vita... Ha de gott

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Den vita ser nästan ut som min!
Hoppas att du har haft det bra?
Kram Irene

Gårdsromantik sa...

Men så vackra burar!

Speciellt de vita - de missade jag på mässan!
Man skal inte gå bara en dag - man hinner inte!!!

Kram Maud

Gårdsromantik sa...

Jag hade en liten fundering - om du vill - kan du maila mig på
hjortgarden@gmail.com

Kram Maud

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Klart det blir loppis!
Nä inte fyndade jag nått,men det gick bra att sälja..ler
Kram Irene

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hej!
Åh va fina burar.. nätkorgen finns på Alvas hus såg ja just när ja kika in.. men jag köpte min på Hus till Hem som ligger på nynäsvägen 138... kram till dig snowwhite-sussie

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina det var. Kul med nytt till butiken.

Kramar Ullis

Bygatan sa...

Va kul att jag hittat dig! Har sett din butik utifrån när jag åkt förbi men aldrig varit dit.

Ska göra ett besök nästa gång jag är till Falun!

Ha det bra!//Lena

Hagbacken sa...

Å vilka vackra burar! Jag önskar så att jag hade körkort så att jag bara kunde ta en dag och köra runt från morgon till kväll till alla fina butiker som jag inte tar mig till så lätt annars!

Kudden jag köpt hittade jag på DUKA i Borlänge, vet ej var och om ni har DUKA i Falun?

Kram på dig//Linda

Jenny Oak Fae sa...

TACK!!!

: )

Lycka till i utlottningen..!

Trevlig helg!

KRAM, Jenny

<3

Hagbacken sa...

Hej, å förlåt det kanske stämmer! Jag blandar ihop duka och inspiration..ska genast rätta till det! Duka finns nog inte längre kvar i Borlänge...det är inspiration! Förlåt mig!

Schablonerna tänkte jag beställa sen från alvas hus, vet ej vem som gör dem tyvärr...

Kram Linda

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Hi hi blir nog lite svårt att spara när vi har samma smak..ler
Butiken heter blommer o rum.
Ses i morgon.
Kram Irene

Det vita dårhuset sa...

Oh VILKA burar!!!!
Måste få veta va du vill ha för de vita?!!
Kram Erika

Hela rubbet sa...

vad kul med en liten butik.
mysiga saker verkar du ha där oxå