söndag 25 januari 2009

Fattigmans.......

Hallo.....
Snö, snö och åter snö....det tar aldrig slut, jag tror nästan att vi har fått en halv meter......
Jag som längtar efter våren.....men den kommer väl snart den också.
Tänkte visa en del av min fattigmanssamling....dom stora pokalerna har jag i butiken...
Men mer kommer det att komma in snart hoppas jag....
Jag tycker att det är så himla fint....dom skiftar hela tiden...speciellt en ljuslykta med fattigmanssilver. Och sen så har jag äntligen fått tag på ett par gamla barnskor......hittade dom på loppis...fick ge 100:-..men de var det värt.

Nej nu ska jag fortsätta med mitt målarjobb...ett klädskåp i hallen..bilder kommer senare.
Ha det så bra i veckan....och tack för alla kommentarer...Kram

13 kommentarer:

ängeln i vitt sa...

Hallojsan!

Fattigmanssilver är bara så vackert ju mer desto bättre haha. Ja, det är så himla fint i grupp.

Dom små skorna... me like.

Angående änglagrisen så har sonen ingen aning från vilken leverantör den kommer ifrån tyvärr men jag ska kolla en butik i stan om dom kan ge mig en vink.

Ha det gott

Kramiz / Carina

Vita små hjärtan sa...

Vilka rara skor...så många steg de säkert gått.... Kram

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Fattig manssilver är bara så otroligt vackert!
Kanon gulliga skor...ler
Ses snart/Kram

linnea-maria sa...

Hejsan! Åh visst är det vackert med fattigmanssilver, man kan inte få nog. Alla andra ljusstakar har förpassats till ett skåp.
Jag har en utmärkelse till dig på min blogg. Ha en fin vecka /linnea-maria

Hagbacken sa...

Hallå på dig, å vad mycket vackert i fattigmanssilver! Oxh skorna är verkligen bedårande!

Kram Linda

Ullis/Leva på landet sa...

Bane skorna var ju så söta. gillar också fattigmanssilver. Det är ju så vackert.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg! Jammen så vakker fattigmannssølv samling, veldig,veldig fint. Så du maler du også, vi er flere som vifter med penselen støtt og stadig, man blir jo aldri ferdig, fniis!
Ha en flott dag videre.
Klem

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gokväller!!
Oj vilken fin samling du har..kram snowwhite-sussie

Piffa och Puffa sa...

Jag gillar verkligen de vita fågelburarna i ditt förra inlägg. Går det att skicka efter från din affär?
Kram Anette

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj så fina de små skorna är! Vilkent ur att du köpte dom! Och fattigmanssilver är verkligen fint...
Kram
Marie

Hanna sa...

Fina bilder!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

lavendel mio sa...

Hei!
Nydelige bilder,og for noen søte sko:)
Så masse fint fattigmannsølv du har.
Ha en nydelig helg:)

Inspiration i vitt sa...

Hej Linnea, tack för rara ord hos mig. Vilken härlig samling fattigmanssilver du har, det är så fint och jag tror aldrig jag tröttnar på det.

Tänk att jag har nästan lika barnskor som dig de är så fina och jag har några par nu i min samling.

Kram på dig/ingela.