söndag 11 januari 2009

REA i butiken....

Hallo....Här är det grått ute..vi har några plusgrader, så nu blir det väl att halka omkring.
Skönt att vi är på rätt sida av året....snart blir det varmare...får vi hoppas.
Nu har jag lite REA i butiken...måste få plats med lite nytt.
Ska åka på formex-mässan på fredag....och då blir man ju köpgalen...det finns såååå mycke fina saker, men jag får inte plats med hur mycket som helst..får bygga ut.
Dom franska glasburkarna kostar förut 139:-, men är nedsatta till HALVA PRISET.


Får önska er en riktigt skön ny vecka..
Ha det så bra..kram

11 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att få åka på mässan. Klart att du blir sugen på mycket. har ju inte tagit mig till Falun än så att jag kan besöka dig. Måste försöka få till det.

Kramar Ullis

Hellen sa...

Så mycket fint du har. Jag gillar verkligen de franska burkarna.

kram Helen

Hagbacken sa...

Jag borde verkligen ta mig för att komma bort till butiken då, spec då det är rea...*ler*

Trevlig vecka till dig med!//Kram Linda

2,9-Marie sa...

Jag bor inte i Skåne, men bra nära - södra Småland...

Fina bilder hittade jag på din blogg, som jag inte tror jag besökt tidigare. M

Lime sa...

Meeen... jag har ju totalt missat att du har en butik i Falun! Huur kan det ha gått till :-)

Måste komma ihåg adressen och göra ett nedslag nästa gång jag åker till Falun.

Ha en fin vecka!

Husbilsresan sa...

Hej!
Typiskt....jag har aldrig pengar när det är rea!
Det var roligt att se hur du hade det i butiken...så mycket fint...man ville ha allt.Jag får ta och kika in senare när ekonomin har rättat till sig litegrann=)
Ha det så trevligt på mässan....förköp dej inte bara =)
Kram/Gunn

Svenska inredningsbloggar sa...

Gud vad jag är avis!
Skulle också vilja åka..ler
Otroligt fina bilder...ha begäret kommer fram..ler
Kram/Irene

alidas sommaräng sa...

Ja på Formex finns det ju massor!!!! Ska titta in hos dig nästa gång jag är till Falun. Ha det gott Kramar Laila
Psst Tävling på min blogg!!

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Skulle också vilja åka på mässan!
Hoppas att jag hinner öppna nått till nästa..ler
Gillar tavlorna skarpt.
Hoppas att jag hinner in till din butik i veckan...skulle vara så kul.
Ha så trevlig och tänk på mig.
Kram Irene

Engelska Villan sa...

Vad härligt att du öppnat din egen butik, vad avis jag blir!
Tack för titten hos mig oxå!
Kram Anna

Solsjö - Under en vind sa...

Synd att man har så långt till falun ser jag! Vilka mysiga saker du har i butiken!

Flaskan som är till för att locka till sig getingar köpte jag i nätbutiken Lyck-annas för nästan två år sedan så ja vet fakiskt inte vilken leverantör som stod bakom den....hoppas att du kan hitta nån liknande!

ha en skön helg! Kram!