onsdag 18 mars 2009

Nytt i butiken och många prickar.....

Hej alla glada....nu har vi väl äntligen fått lite vårkänslor...en helt underbar dag har det varit idag. Fast nu kommer dom vackra nytvättade fönstrena fram...inte så bra.
Det har kommit in lite nytt i butiken..en väldigt gullig anslagstavla i tråd..med pärlor runt om. Sen så har det äntligen kommit in zinkbaljor...hur fina som helst att ha blommor i till våren.
Många har frågat efter zinkbaljor...och när jag var på mässan och skulle till att gå hem så hittade vi en ny levrantör som hade dessa fina.....



Har lovat mina små prickiga vänner att dom skulle få vara med här på bloggen.....det blir så härliga bilder när dom är ute i snön.
Här har vi Daphne som är 5 år.....hur snäll som helst...men lite dryg...hon vill ju så väl...



Och systern Wilma som är 8 år och en helt annan hund....tar det lungt....vill bli klappad jämt...och har en egen vilja....dom är helt UNDERBARA.




Ha det så skönt nu i vårvärmen...kram

16 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Zinkbaljor går alltid åt, smart drag! ;o) Och fina är de!
Vilka vackra hundar du har, mysigt att ha sällskap på promenaden!
Må så gott!
Kramar Kicki

Vita små hjärtan sa...

Å så fina saker! Ha en bra dag!

VITA NYANSER sa...

Å vilka fina saker! Goa hundar! Vad härligt med en egen butik!

Kram Lise-Lott

STENLYCKA sa...

Vad trevlig butik du har, så många härliga saker. Zinkbaljorna var jättfina, en sådan skulle jag kunna tänka mig.
Dina hundar är bara så gulliga.
Tack för hälsningen.
Kram Stenlycka

Skatan sa...

Underbara zinkbaljor...synd att man bor för långt ifrån!!

/Anna

Jenny Oak Fae sa...

Tack för din gulliga kommentar!

: )

Så fina saker du visar, och dina hundar är ju bara SÅ vackra..!

KRAM, Jenny

<3

Boningsljus sa...

Hej på dig, tack för din komentar hos mig. jätte läckra zink baljor du fått in. Och hundarna va ju jätte gulliga. Kram Sussi

Lantligt i stan sa...

Vilka prickiga sötnosar! Fina saker du fått hem i butiken, både anslagstavlan och zinkbaljorna!
Ha en trevlig helg! Här blir det bowling med jobbet och lite god mat ikväll!
Ha en trevlig helg!
Kram Anki

Elin sa...

Åh, vilka härliga bilder och zinkbaljorna var riktigt snygga...

Och så fina hundar...
Jätte söta...

Önskar dig en trevlig helg
Många kramar
Elin

Elin sa...

Åh, jag glömde...
Hit kommer jag gärna igen...
Lägger dig bland mina vänner för att inte tappa bort dig...

Många kramar
Elin

IKT i min vardag sa...

Snygga baljor, kommer att gå åt som smör ;)

Kram

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gokväll!!
Vilka fin saker du fått in verkligen.. men va sööta hundar du har.. fortsatt trevlig lördag kram snowwhite-sussie

Husbilsresan sa...

Så fina dom är dina prickiga vänner =)
Zinkbaljorna var verkligen fina och dom är ju så användbara också.
Ha en skön lördagkväll.
Kram/Gunn

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Hej!!
Jag har bara vilat i helgen så loppis får vänta.
Du har i alla fall fyndat..ler
Stegen var rekvisita i en affär..men han fick köpa den efter 3 dagar.
Ha en skön lördags kväll.
Kram Irene

Ullis/Leva på landet sa...

Gulliga hundar du har. Vilka snygga zinkbaljor. skulle passa utmärkt här hemma.

Ha en skön helg!
Kramar Ullis

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men vilka bedårande systrar, vilka godingar!!

Jättefina zinkbaljor du tagit in, mycket fina och användbara! Mari.