söndag 29 mars 2009

Plåtfynd....

Hejsan i blötslasket...det har varit mulet här idag...och blött.
Har ropat in en liten plåtburk...eller skrin kanske man kan säga att det är.
Jag har flera av CAP burkar...men denna har jag aldrig sett, så jag föll direkt för denna skapelse.Inne i skrinet fanns det två stycken plåtfack att ha lite smått och gott i...och då tänkte jag på att det skulle vara fint att ha lite snygga spetsar kanske.
Ja det blev inte så tokigt...fast alla spetsar fick jag ju inte plats med.




Hoppas ni får en skön vecka...hörde att det kunde kanske bli varmare...men man vet aldrig.
Ha det så bra...kram




10 kommentarer:

Lantligt i stan sa...

Vilket fint skrin du hittat! Och vilka fina spetsar du har! Dom passade ju perfekt i skrinet.
Ha en trevlig kväll!
Kram Anki

Ullis/Leva på landet sa...

Jättefina låda. Och vilka underbara spetsar. Skulle jag också gärna vilja ha.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vilket fint skrin du hittat!
Oj vad du har spets....skulle vilja ha..ler
Kram Irene

Unknown sa...

Jättefint skrin du har hittat!! Ja, vi får hoppas på lite varmare nu, det ä dags med det. Ha det så gott. Kram Lenita

Penseldraget sa...

hej
mitt första besök hos dig, så jätte mysig blogg du har =) härlig burk du hittat så fint med dom som har några år på nacken. nu ska jag fortsätta titta lite hos dig.
ha en skön vecka
kram pia

Vit som snö sa...

Så härliga burkar du har! Fint att förvara spetsar i.
Så mycket vackra varor du visar, klart vi vill ha rostiga prylar, kransen var underbar!
Trevlig helg!
Kram Cilla

Lantligt i stan sa...

Trevlig helg på dig med! Visst är det härligt att det är fredag! Vädret ser lovande ut inför helgen också. Vi är bortbjudna på tacos ikväll så man slipper fixa middag. Påskpyntat lite i hallen nu på efermiddagen. Ha det så bra!
Kram Anki

lavendel mio sa...

Nydelig skrin!!
Så masse fine blonder du har:)
Ønsker deg en nydelig helg,klem:)

Birgitta sa...

Hej!
Hittade till dej via en annan blogg. Vad mycket fint du har. Och så blev jag alldeles nostalgisk av din dalmatiner. Vi hade också en dalmatíner för ca 25 år sedan. Hon var "valp" hela livet. 'Kram Birgitta

Åsa sa...

Ja det plåtskrinet och spetsarna skulle man vilja ha. Skulle passa i min ateljé.

Det är första gången jag är här, roligt att du är med i min tävling. Man upptäcker så många nya fina bloggar.

Kuddar har jag inte sålt till butiker än. Är väldigt nytt för mej att sälja till återförsäljare. Ska försöka göra kuddar och en massa annat till återförsäljare så fort jag får tid över. Hinner inte riktigt med allt jag vill göra. Hojta bara till om du vill ha en prislista.

Beundrar dina vackra hundar, kikade in på din andra blogg åxå.

Ha det gott
Åsa